Το τετράδιο αυτό, φτιάχτηκε, μέσα από την ανάγκη που προκύπτει για καθημερινή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ του σχολείου και της οικογένειας. Είναι σχεδιασμένο από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μέσα στο τετράδιο αυτό θα καταγράφονται σε καθημερινή βάση, με συνοπτικό και εύχρηστο τρόπο από τον εκπαιδευτικό της τάξης καθώς και από τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, θεραπευτές και βοηθητικό προσωπικό, οι δράσεις στις οποίες συμμετείχε ο μαθητής, οι πιθανές εργασίες που του έχουν ανατεθεί για το σπίτι, στοιχεία για τη διάθεση και τη συμπεριφορά του καθώς και δεδομένα για την εξυπηρέτηση των βασικών του αναγκών κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο σχολικό πλαίσιο. Αντίστοιχα, οι γονείς/φροντιστές του παιδιού θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς για στοιχεία που πιθανόν τους φανούν χρήσιμα, όπως η ψυχική διάθεση του μαθητή, η σωματική του κατάσταση (ασθένεια, ύπνος, φαγητό), με σκοπό την ολοκληρωμένη ενημέρωση του εκπαιδευτικού για οποιαδήποτε θέμα θεωρεί ο γονέας σημαντικό. Ευχόμαστε το τετράδιο αυτό να φανεί χρήσιμο τόσο στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς/φροντιστές των μαθητών μας.
Η συγγραφική ομάδα
Κωνστάνταρος Εμμανουήλ, Ειδικός Παιδαγωγός – Λογοθεραπευτής
Κοντοπούλου Ελένη, Νηπιαγωγός ΕΑΕ
Χρονοπούλου Σωτηρία, Σχολική Νοσηλεύτρια
Δημητροπούλου Χριστίνα, Λογοθεραπεύτρια
Λιότσου Χριστίνα, Εικαστικός ΕΑΕ
*Για ομαδικές παραγγελίες παρακαλώ επικοινωνήστε στο 27210 28828